Benvenuti à i nostri siti web!

Mini caricatore di roti FL940 cù u mutore YUCHAI 85KW consegna à u mercatu di Russia

Caricatore a roti di marca FORLOAD FL940 pronta consegna à u mercatu di Russia.
Questa configurazione di mini caricatore di roti FORLOAD secondu a cundizione di u terrenu russu di Russia cum'è quì sottu:
1-Model: FL940
2-Motore: marca YUCHAI, tippu turbo 85KW
3-Gearbox è cunvertitore di torque: mudellu 300
4-Axle: grande hub di rota
5-Taglia di pneumatici: 16/70-24 tipu di mudellu di trattore
6-Altezza di scarico: 3500 mm
7-Capacità di carica: Max.2800 chilò
8-Seat regulable à sospensione, misuratore LED regulabile, lampada LED, riscaldatore, camera inversa, joystick idraulicu etc.

Recentemente anni, più è più caricatori di roti di marca cinese entranu in u mercatu di Russia, cumpresi caricatori di roti di marca XCMG, caricatori di roti JINGONG, caricatori di roti SANY è gru di camion, caricatori di roti SDLG è bulldozers, bulldozer SD16 è SD22 di marca SHANTUI, caricatori di roti LAIGONG economici. , LUGONG mini caricatore frontale, SEM usato caricatore rota è cetara.

Cusì, ancu più è più clienti RUSSIA piace è sceglie FORLOAD marca macchine.Recentemente questi trè anni, caricatore di roti marca FORLOAD, caricatore di roti telescopicu è certi motori di classificazione sò digià in u mercatu di Russia è altri mercati di l'Asia Centrale.
Cumpagnia FORLOAD ancu secondu l'analisi di l'abitudine di i clienti lucali di cunfigurà e nostre machini, in generale, li piace un caricatore di roti media è grande, chì deve equipà un riscaldatore, una camera inversa;u pneumaticu piace à utilizà pneumatici di trattore 16/70-20 è 16/70-24 o pneumatici di neve.

U prossimu tappa, a cumpagnia FORLOAD introduverà ancu caricatori di roti retroescavatori, caricatori di trattori, carrelli elevatori diesel è carrelli elevatori elettrici, teleshandler è betoniera in u mercatu di Russia.
Siete invitati à cuntattà cù a cumpagnia FORLOAD, diteci a vostra esigenza, è vi cunsigliemu di macchine di custruzzione adattate.

nutizie 1

nutizie 2

nutizie 3


Tempu di pubblicazione: 01-Nov-2021