Benvenuti à i nostri siti web!

Mini caricatrice telescopica H908K cù motore KUBOTA Euro5 in vendita

Mini caricatore telescopicu di marca FORLOAD di u mudellu H908K hà recentemente finitu di teste è pronta per a spedizione à u mercatu d'oltremare.Questa piccula carica telescopica H908K hè di tippu di trasmissione idrostatica, aduprate famosu mutore è pompa di carica di roti, valvola per assicurà a qualità durable.

In certi mercati, stu tipu di caricatore compactu hà ancu chjamatu Heracles H180 è paragunate cù mini caricatore di roti di mudellu JCB 403 è mini dumper loader.A causa di u disignu compactu, puderia esse adupratu in u cortile di a splutazioni, u cantiere di vacche, u situ di prughjettu strettu, ancu a pala frontale di caricatore di roti puderia cambià per aduprà forche di pallet, forchetta d'erba, presa di legnu, ancu in Canada o in i paesi europei friddi, puderia cambià à aduprà a lama di neve.
Caricatore di roti telescopicu hè una macchina speciale largamente usata in parechji prughjetti di custruzzione, è in Cina ancu parechji fornitori è marca di stu tipu di caricatore di roti, cumpresu u caricatore di roti telescopicu TL2000, caricatore di roti telescopicu TL2500, HZM816T caricatore di roti telescopicu HZM816T, caricatore telescopicu HZM825T. , ER2500 mini telescopic loader price etc. si avete bisognu di stu tipu telescopic wheel loader per piacè sentite liberu di cuntattate cù FORLOAD.

c5715eac e5877ef3


Tempu di post: Apr-11-2022