Benvenuti à i nostri siti web!

Mini caricatore di roti 1.8ton cù mutore CUMMINS EPA4 per u mercatu di l'America di u Nordu

Mini caricatore di roti di marca FORLOAD di u mudellu FL936, hè una piccula caricatrice di roti di capacità di carica di 1.8tons è u so pesu operativu puderia ghjunghje à 5000kgs, equipatu cù un grande assi di rota di hub, un convertitore di torque durable.

Questa caricatrice compacta di 1800kgs hè stata urdinata da l'agente FORLOAD di l'America di u Nordu, chì dumanda deve aduprà u mutore CUMMINS QSF2.8 perchè risponde à u standard di emissioni EPA4.Inoltre, questu caricatore di roti 1.8t cù cunfigurazione cumpleta cumpresu u cuntrollu di joystick è l'attaccamentu rapidu, puderia utilizà parechje attache di caricatore di roti, cumprese un soffiatore di neve, forche idrauliche, pinza di legnu, lama di neve, post pounder etc. prughjetti di custruzzione di strade.

Avà più è più marca cinese di caricatore frontale di marca populari in u mondu sanu, alcune marche famose cumprese a caricatrice a rotella LAIGONG, a caricatrice a rotella LUGONG, a caricatrice a rotella SYZG, è a mini caricatrice a rotella EVERUN, a caricatrice a rotella EOUGEM piccola, a caricatrice a rotella HERACLES H580 ecc. Caricatori di roti di piccula dimensione ancu assai famosi in u mercatu EUROPEU.

Caricatori di roti di seconda mano in certi rigioni vendenu bè, alcuni di i clienti più interessati à l'acquistu d'un caricatore di roti KOMASTU 380, d'un caricatore di roti VOLVO L220, d'un caricatore di roti SDLG, d'un caricatore di roti SEM, d'un caricatore di roti XCMG ZL50N, etc.

Ùn importa micca chì vulete cumprà novi caricatori di roti o caricatori di roti usati, a cumpagnia FORLOAD puderia aiutà.

Inoltre, a cumpagnia FORLOAD furnisce ancu caricatore elettricu, caricatore telescopicu, caricatore a ruote retroescavatore, mini escavatore, trattore, livellatrice, trattore cingolato, bulldozer, caricatore skid-steer.

2 1


Tempu di post: 23-May-2022