Benvenuti à i nostri siti web!

Bulldozer cingolato idraulico 220HP di versione forestale per prughjettu

Bulldozer hè un trattore cuntinuu o di roti ricunnisciutu da a piastra metallica attaccata à a fronte di a macchina (chjamata lama).Bulldozers sò usati per spinghje è scavà a terra è i detriti in un situ di custruzzione o in una cantera minera.Sò ancu aduprati per rimpiazzà e trincee, sbulicà è livellu di terra è mantene e strade.

Ci sò trè tippi di bulldozer: bulldozer a rota, bulldozer crawler è mini bulldozer.

Cum'è u nome suggerisce, un bulldozer di rota hà roti invece di piste.Un bulldozer di roti hè una scelta ideale per i prughjetti chì necessitanu travagliu in terreni morbidi o superfici sensittivi, perchè i pneumatici infligenu menu disturbu nantu à una superficia cà una pista tipica.Un bulldozer di rota hè ancu una bona scelta per i prughjetti chì necessitanu mobilità è versatilità.

U bulldozer à rota hè generalmente più grande di un bulldozer cingolatu è hà una guida idraulica articulata è si move nantu à un assi più chjucu.

U bulldozer crawler hè u bulldozer più cumuni, ricunnisciutu da e so piste è u ripper à u spinu.Perchè u crawler (o track bulldozer) hà piste, hè bè adattatu per u terrenu chì esige trazione (cum'è superfici fangose ​​o slippery).

Crawler Dozers pò varià in grandezza da e macchine cù 75 cavalli chì sò menu di 20 000 liri è quelli cù 900 cavalli chì pesanu quasi 240 000 liri.

U mini bulldozer - chjamatu ancu un bulldozer compactu - hè ideale per spazii stretti o picculi lotti, cum'è strade.Simile à u mini excavator, u mini bulldozer hè più chjucu cà un bulldozer standard.

Avà, in China ci sò qualchi famosi fabbrichi bulldozer marca, cumpresi bulldozer SHANTUI, bulldozer XCMG, bulldozer SANY, bulldozer LIUGONG, bulldozers XCMA etc. sò largamente usati in parechji prughjetti di custruzzione di strada è spurtati à u mercatu d'oltremare.

QQ图片20221107090416


Tempu di post: May-03-2022