Benvenuti à i nostri siti web!

Caricatore telescopicu T3000, telehandler 3tons cù mutore CUMMINS

FORLOADCaricatore di roti telescopicu di marca 3tons di u mudellu T3000, hè un caricatore di roti frontale di tippu telescopicu, chì u boom puderia allargà una certa altezza per finisce alcuni travaglii speciali, è per via di l'attaccu rapidu pò cambià à aduprà forche, pinza di legnu, pinza d'erba, soffiatore di neve. etc FORLOAD telescopiccaricatori a rotisò populari di più in più in u mercatu domesticu è u mercatu d'oltremare.

Recentemente, a cumpagnia FORLOAD hà finitu a consegna di una mini caricatrice telescopica T3000 à u so agente in Asia Centrale.Stu T3000 piccula carica telescopica di roti equipaghjanu cù u mutore CUMMINS secondu a dumanda di u cliente, cunsiderà principalmente a garanzia globale è a bona prestazione di u mutore CUMMINS;u stessu tempu equipate cù forche per pallet extra, pinza per erba è lama in V di neve per cumpiendu certi travaglii.

Caricatore di roti telescopicu T3000 cù cunfigurazione cumpleta, cumpresu riscaldatore, camera inversa, sedile di sospensione, cuntrollu di joystick, etc., più pneumatici di mudellu LONKING nantu à chassis articulatu, assi forte, convertitore di torque di l'albero di fissazione, etc. per assicurà un bonu rendimentu.

Cù u sviluppu di l'investimentu posteriore, i caricatori telescopici di a cumpagnia FORLOAD coprenu da 1.5tons à 4tons, è Stroer ładowarka kołowa cumpresi 800kgs small wheel loader à 6000kgs big radlader, anu ancu un hoflader elettricu.

Comparatu cù LAIGONGcaricatore di roti, LUGONG caricatore di roti è escavatore JINGGONG, più è più i clienti cunnoscenu a marca FORLOAD, è ancu più è più clienti ci dumandanu di fà OEM, cum'è South Africa MCM Wheel loader, MCM excavator, Romania MACAO Wheel loader è telescopic loader, POLAND KINGWAY rota caricatore è escavatore, caricatore frontale MTTC economicu, Ładowarka Kołowa STROER NW528 è SWEDEN SWEKIP 2040 ecc...

Sè vo site interessatu in caricatore di roti, caricatore di roti elettricu, caricatore di roti retroescavatori, mini escavatori, bulldozers, motonivelatori ecc., per piacè sentitevi liberi di cuntattate cù FORLOAD, vi daremu alta qualità cù machnes di prezzu competitivu.

2022年5月10日 1

2022年5月10日 2


Tempu di post: May-10-2022